coryllus coryllus
216
BLOG

Znalezione w sieci. Czy Bronisław K. to powiedział

coryllus coryllus Polityka Obserwuj notkę 15

Oto co dziś znalazłem w komentarzach na portalu Gazety Wyborczej. Jestem oczywiście sceptykiem i nie wierzę, że Pan Marszałek mógł powiedzieć coś takiego i jeszcze dostać za to oklaski. Dlatego bardzo proszę lepiej ode mnie zorientowanych, by utwierdzili mnie w przekonaniu, że to nie może być prawda, że on tego nie powiedział. A jeśli powiedział o chodziło mu o coś innego, niż tu jest napisane. Proszę jednym słowem o dementi, jeśli to oczywiście jest ono możliwe. Inaczej nie zasnę.

 
"I powiem państwu tak, powiem w ten sposób: że w polskim interesie leży, żeby w wyniku współdziałania różnych i bardzo różnych sił politycznych w tej Unii Europejskiej zakopać Polskę aż po sam czubek głowy, zakopać razem z tym czakiem ułańskim, razem z czapką krakuską, z - kiedyś, swego czasu padło takie stwierdzenie - jedwabnym kapeluszem, a nawet z tymi moherowymi beretami też - też, a może przede wszystkim. (Oklaski)"
coryllus
O mnie coryllus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka