coryllus coryllus
3517
BLOG

Stadion narodowy jest piękny

coryllus coryllus Kultura Obserwuj notkę 20

 Słuchajcie, słuchajcie!!!! Byłem wczoraj na stadionie narodowym, przywieźliśmy książki i zostawiliśmy je na stoisku. Nie wiem jak z piłką i innymi imprezami, ale do handlu to miejsce nadaje się wprost wyjątkowo. Jest po prostu świetne. Przestrzeni dla ludzi tyle ile potrzeba, stoiska duże, nawet to moje, najmniejsze jest duże w porównaniu w tym, które miałem w kwietniu w Arkadach Kubickiego, wszędzie trakty komunikacyjne, dużo toalet i póki co nie zapowiada się, żeby ktoś miał urządzać tam jakieś imprezy towarzyszące. A jeśli już to na płycie stadionu, od której jestem odwrócony tyłem. Mam wrażenie, ale pewny nie jestem, że stoimy niedaleko wejścia, które znajduje się przy rondzie Waszyngtona. Trzeba się skierować na prawo i już nas widać. Tak myślę, choć mogę się mylić, bo obiekt jest wielki, a moja wyobraźnia przestrzenna nie najwyższej jakości. Podam na wszelki wypadek współrzędne:

 

sektor D18, stoisko 197

 

Mamy dziś na stoisku wszystkie tytuły i jeszcze do tego audiobooka. Jest tom II Baśni z indeksem i nowym zdjęciem. No i dziś jest Toyah, który będzie podpisywał książki. Wieczorem wyjeżdża do Katowic, więc jeśli ktoś chce się z nim spotkać to zapraszam dzisiaj.

 

Ponieważ tak się złożyło, że w najbliższych tygodniach będę miał kilka wieczorów autorskich chciałem niniejszym podać ich plan, gdyby ktoś miał ochotę wziąć udział w takim spotkaniu. Plan ten nie będzie dokładny, bo sam jeszcze nie znam wszystkich szczegółów. Powiem więc to co wiem/

22 maja Łódź, ulica Tuwima 28, niedaleko Biblioteki Wojskowej, która mieści się przy Tuwima 34

24 maja spotkanie w Hajnówce, w bibliotece miejskiej, prawdopodobnie o 18.00

27 maja spotkanie w Błoniu, o 18, w willi „Poniatówka”

14 czerwca spotkanie w Kielcach, nie wiem niestety gdzie i o której godzinie

21 czerwca spotkanie w Zielonej Górze, także w nieznanym mi jeszcze miejscu

22 czerwca spotkanie we Wschowie, nie znam miejsca i godziny

Gdzieś pomiędzy 7 a 12 lipca będę miał prawdopodobnie spotkanie we Wrocławiu, a 12 lipca w Nysie. I to na razie tyle. Wszystkich zainteresowanych zapraszam także na stronę

Www.coryllus.pl

coryllus
O mnie coryllus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura