coryllus coryllus
3217
BLOG

Inżynierowie i propagandyści

coryllus coryllus Kultura Obserwuj notkę 89

 Czym moje stoisko różni się od innych? Wczoraj zauważyłem to po raz kolejny. Wszystko się potwierdza. U mnie kupują przeważnie inżynierowie, czasem jakiś ksiądz. Nie ma dziennikarzy, nie ma pisarzy, poetów i innych takich. Nie ma propagandystów po prostu. Najlepsze jest to jak widzę kolegów i koleżanki ze studiów, którzy idą korytarzem i udają, że mnie nie widzą, choć jest to naprawdę trudne. Wczoraj nawet Semka nas zauważył. Zauważają nas przypadkowi ludzie, którzy przychodzą pogadać i kupić książki. No i jest tak jak mówię, ci ludzie to przeważnie inżynierowie, jest kilku tłumaczy jeszcze, ze stałej ekipy i kilku filologów. Dziś ostatni dzień targów, wczoraj było naprawdę gorąco, myślę, że dziś będzie podobnie.

Za tydzień targi w Białymstoku, nie wiem jak będzie, bo trwają one zaledwie trzy dni. Spotkanie w kinie „Ton”, które miało odbyć się w sobotę, odbędzie się jednak w piątek o 19.15. Zapraszam wszystkich serdecznie. Niebawem będziemy mieli nowe książki o matematyce, funkcje wielu zmiennych i inne czary, których ja nie rozumiem wcale, ale uważam, że należy je promować, bo mają istotne znaczenie. Zapraszam na stronę www.coryllus.pl

coryllus
O mnie coryllus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura