coryllus coryllus
2370
BLOG

Prawica zjednoczona

coryllus coryllus Polityka Obserwuj notkę 20

Co roku latem jeżdżę do leśniczówki, żeby kupić opał. To jest za każdym razem przeżycie wyjątkowe, bo i droga przyjemna i miło się gawędzi z panem leśniczym o różnych sprawach. No i właśnie dziś byłem w tej leśniczówce, dlatego nie puściłem tekstu z rana. Kupiłem drewno w bardzo dobrej cenie, umówiłem transport, pogadałem z panem zajmującym się cięciem i rąbaniem i wróciłem do domu. Wiecie co jest najlepsze? Jak tam jeżdżę zawsze mam poczucie, że przebywam wśród ludzi szczęśliwych i zadowolonych. Pan leśniczy opowiadał mi o tym jak nurkował w Egipcie na rafie i oglądał żółwie, a jeździ tam co roku od wielu lat i ma cały sprzęt do nurkowania. Pan, który wozi drewno, zajechał przez leśniczówkę piękną toyotą, dogadaliśmy termin przywozu towaru i posłuchałem o tym, jak powodzi się jego dzieciom. Pan zaś od rąbania ma tyle roboty, że trudno mu znaleźć termin, ale znajdzie i przyjdzie. Ma całą ekipę ludzi, przyjeżdżają w ośmiu i ta cała, wielka pryzma w ciągu dnia zamienia się w niewielkie, sympatyczne kawałki, w sam raz nadające się do wrzucenia w kominek.

No, ale jestem już w domu i mam przed sobą tekst, który przesłał mi wczoraj toyah. Oto okazuje się, że „nasi” przeżywają wewnętrzny kryzys. Ja od razu napiszę wprost czego on dotyczy, chodzi o telewizję. O to czy będzie w niej panował system producencki czyli forsa będzie wyprowadzana na zewnątrz, czy może telewizja sama będzie produkowała różne programy. W portalu niezalezna.pl Targalski napisał, że Kurski razem z Karnowskimi robią skok na telewizyjną kasę i chcą utrzymać system producencki, który jest niesprawiedliwy i szkodzi idei (upraszczam tok rozumowania największego bohatera prawicy, żeby wszyscy mogli wszystko zrozumieć). On sam razem z całą ekipą z GP chce, by telewizja sama produkowała swoje programy, bo to gwarantuje jakość. Kurski zaś nie nadaje się do prowadzenia tej telewizji. Tok rozumowania i argumenty pana Targalskiego ostatecznie przekonują mnie, że chodzi o to, by szefem TVP został Sakiewicz. Wybór pomiędzy Kurskim a Sakiewiczem nie jest jak wiecie żadnym wyborem. To jest jak rozmowa dwóch głuchych sów siedzących na gałęzi, był taki stary żart kiedyś – jedna mówi – pocałuj mnie w d...ę, a druga na to – a ty mnie w du...ę. Różnica pomiędzy Sakiewiczem a Kurskim jest taka właśnie. Chodzi o to, żeby jednego całować w du...ę, a drugiego w du...ę.

Dla każdego jasne jest, że telewizja polska, obojętnie czy będzie w niej panował system producencki czy jakiś inny służy temu jedynie, by środowiska znajdujące się przy władzy mogły przewalać budżety. PiS ponieważ jest partią patriotyczną, jako pierwsze ugrupowanie zdecydował się umasowić telewizyjną jumę i chce zmusić ludzi, nawet tych, co jak ja, telewizora nie mają, by płacili abonament. Nikt, nawet Toyah nie przekona mnie, że jest to słuszne. Nie jest, bo ci ludzie, którzy mają telewizję robić, obojętnie – na zewnątrz czy na Woronicza, nie myślą o telewizji i programach. Oni myślą wyłącznie o lokowaniu kasy wydrenowanej z tej instytucji, co odbywać się może na różne sposoby. Z faktu, że Targalski zarzuca Karnowskim chęć okradzenia budżetu telewizji możemy się tylko pośmiać, podobnie jak z zarzutów, że Kurski zatrudnił w TVP niejakiego Sufina z TVN i kilku jeszcze kolegów, co się nie podobają Targalskiemu. On sam jest synem autora biografii Ludwika Waryńskiego i to w mojej ocenie wyczerpuje jego możliwości dyskusyjne. No, a zarzut, że Kurski nie dał szansy młodym jest już całkiem kuriozalny. Jeśli bowiem tak Targalskiemu zależy na obecności tych młodych, co ich Rachoń wyselekcjonował na antenie, niech ich weźmie Sakiewicz i da im szansę w TV Republika. Nie? Dlaczego nie….odświeży się krew, będzie nowa jakość, a z nią przyjdzie sukces…

Słowa zaś „zgniły światek telewizyjny” brzmią w ustach Tragalskiego naprawdę ciekawie. Zgniły światek…

Nie mam zamiaru bronić Karnowskich, którzy ponoć próbowali zantagonizować prezesa Kaczyńskiego ze środowiskiem Gazety Polskiej. Uważam po prostu, że kłótnie tych ludzi demaskują ich ostatecznie. Niczego się po nich nie spodziewałem i niczego się nadal nie spodziewam. Nie chcę tylko, by mi chyłkiem wyciągali pieniądze z kieszeni, ponieważ ja nie zamierzam korzystać z ich usług. Nie mam na to ochoty i już. To są handlarze najgorszego gatunku, sprzedawcy aparatów słuchowych w kolorze fioletowym i rozlutowanych garnków po 10 tysięcy za komplet. Kiedy czytałem, przygotowywany dla najnowszego nawigatora tekst o żydowskich handlarzach niewolników w XVII wieku cały czas miałem przed oczami Sakiewicza i jego kolegów z redakcji. Nie wiem zupełnie dlaczego, chyba przez to, że opisy przysposabiania niewolników do sprzedaży bardzo żywo przypominały to, co Targalski mówi o jakości programów telewizyjnych. Otóż taki handlarz sobie tylko znanym sposobem mógł ze starego, głuchego kozaka zrobić muskularnego młodzieńca, w zasadzie bez zarostu. Targalski z pewnością zna podobne metody. Puści nam raz jeszcze „Stawkę większą niż życie” ze zmienioną listą dialogową. Kloss będzie opowiadał o legionach i Piłsudskim, a Burnner o tym samym tylko z drugiej strony, może wspomni też jak próbował zdawać do wiedeńskiej Kriegschule, ale się nie dostał i po aneksji poszedł do gestapo, bo dobrze płacili. Nie wierzycie, że oni są do tego zdolni? Poczekajcie. Kurski już przerabia zramolałych dziadów w podskakujących wesoło młodzieńców, widać to dokładnie w studio Yayo. A Wolski wręcz stręczy sam siebie i usiłuje pokazać jaki z niego kozak.

Nie wiadomo tylko po tym wszystkim kto jest ruskim agentem. Wiadomo, że Braun i cała grupa wokół niego z całą pewnością, no ale Karnowski? Jak on omotał tego Biereckiego, że mu dał forsę na gazetę i inne projekty? Nie wiadomo. Może Bierecki to też ruski agent? A ja on to może także….może nawet Jarosław Kaczyński jest ruskim agentem i Targalski będzie nas bronił już niebawem przed jego złym wpływem...Wszystko może się zdarzyć. Idę coś zjeść. Macie tu ten link i bawcie się dobrze.

 

http://niezalezna.pl/84426-czy-karnowski-moglby-wyjasnic-w-jakim-celu-i-przez-kogo-powolano-spolke-syssitia

 

Zapraszam na stronę www.coryllus.pl

coryllus
O mnie coryllus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka